maandag 8 juni 2020

ART JOURNAL AF!

De omslag










Na alle inspiratielessen heb ik nu tijd gevonden om mijn eigen art journal af te maken.
Het bestaat weer grotendeels uit de experimenten die ik met Hennie doe tijdens Spelen met Hennie. Maar niet alleen. het is lang geleden dat ik dit deed, maar ik merk nu weer dat ik dit toch wel heel leuk vindt zo klein werken.
Na anderhalf jaar borduren is het fijn om ook weer iets anders te doen. Ik ben nu ook weer meer in mijn atelier bezig. Sinds mijn echtgenoot met pensioen is werd dat toch lastiger. Voor die tijd was ik de hele dag boven. Als ik er erg in had haalde in af en toe wat te eten of te drinken en nuttigde dat terwijl ik aan het werk was.
Nu wordt er om 10 uur samen koffie gedronken, om 11 uur een kopje thee, dan geluncht en 's middags weer minstens twee keer thee.
En als ik eenmaal beneden op die bank zit is er altijd wel een boek waar ik aan bezig ben en dan ben ik zo een uur weg uit mijn atelier. Dus dat schiet niet echt op.

Maar we zijn drie weken geleden weer op pad geweest met de camper. Binnen Nederland mocht je weer kamperen als je eigen sanitaire voorzieningen had. Dus we zijn heerlijk wezen fietsen in de buurt van Uffelte, Dalfsen en Nijverdal. En nu ik sinds een week weer thuis ben merk ik dat ik weer meer naar mijn atelier ga. Ik ben expres niet in een boek begonnen, want als ik eenmaal begin moet het uit. En zo is het dus gelukt mijn textielboek af te maken. Dat is fijn, want in oktober mag ik tijdens de Bergense Kunsttiendaagse in een boekwinkel exposeren, en daar wil ik een aantal kunstboeken voor maken.
Hierboven een paar foto's van de inhoud.

Nu een volgend project, want er liggen nog heel wat dingen die half af zijn.

3 opmerkingen:

Marlien zei

Je boekje gaat alle kanten op.
Leuk om te zien.

Beth zei

Great job and filled with beautiful pages!!

Hannie de Beer zei

Een geweldig boekje. Zo mooi en kleurig de pagina's!
Zal een blikvanger zijn tijdens de kunst tiendaagse..