woensdag 22 april 2020

SPELEN









Het is voorjaar en het Fluitekruid staat weer weelderig in ons park, dus ben ik maar weer eens met de gelliplate gaan spelen.
Als ik terugkijk wat ik heb gedaan heb ik eigenlijk weinig Fluitekruid gebruikt, maar vooral een groot blad met een prachtige nerftekening.

Van de pagina's ga ik boekjes maken. Ze worden op een bepaalde manier ingeknipt en dan gevouwen.
In oktober mag ik tijdens de Bergense Kunst tiendaagse exposeren in een boekhandel, dus ga ik maar een voorraad boekjes maken.

Hieronder zie je een paar van die boekjes.
het ingeknipte vel

Het boekje (nog zonder kaft

Het ingeknipte vel

Het boekje (nog zonder omslag)

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Schitterend de afdrukken! Leuk de boekjes , die zullen zeker in trek zijn tijdens de expositie..

els zei

Wat een prachtige afdrukken. Moet de gelliplate toch ook weer eens tevoorschijn halen. Dit werkt inspirerend Joke. Leuk idee ook van de boekjes.