donderdag 20 februari 2020

SPELEN MET HENNIE

Hennie huisjes an de vorige keer
de boompjes

mijn nieuwe huis.

een eventueel drieluik
Na vier dagen workshops gegeven te hebben op de beurs in Zwolle  nu weer lekker gespeeld.
Deze keer hebben we weer gepuncht. De vorige keer had Hennie heel kleine huisjes gepuncht die tot een boekje samengebonden voor Artbooksisters, maar daar was ze toch niet tevreden mee.
Ze heeft de huisjes weer losgemaakt en nu heeft ze boompjes gepuncht met de bedoeling om een driedimensionale wanddecoratie te maken. De huisjes en boompjes worden dan rechtop in een lijst gezet.
Net als de huisjes moeten de boompjes ook nog geborduurd worden.

Ik had nog twee gepunchte huizen liggen en heb er een derde bij gemaakt. Eerst met de bedoeling om er boekpagina's van te maken, maar Hennie vond dat ik er beter een drieluik van kon maken, dus misschien wordt het dat wel.
De basis van het huis is met de punchmachine gedaan, de ramen en deuren zijn van stukjes eerder gepunchte materialen waar ik stukjes uit heb geknipt. En nu nog borduren. Ik ben er al een beetje mee begonnen.

Ik ben ook begonnen met een cursus vilten bij Brigitte Eertink. Dus hopelijk zien jullie binnenkort ook echt viltwerk van mijn hand.

2 opmerkingen:

Marlien zei

Erg leuk!

Hannie de Beer zei

Soms werkt het beter om er iets anders van te maken. Leuke ideetjes'