vrijdag 27 december 2019

SPELEN MET HENNIE

Deze keer hebben we gewerkt aan het boek voor Artsisters. Het boek van dit kwartaal was ingebracht door Hennie. (zie foto hierboven). Een boek van huisjes dus.

Hennie wilde huisjes van vilt maken, gepunched. dus kleine huisvormpjes uit commercieel vilt geknipt en daar op gepuncht en geborduurd.

Ik dacht aan de stempels die ik ooit had gemaakt van allerlei huisjes in Hunderwasser stijl.
Dus heb ik die stempels op karton gedrukt. Omdat ik niet het hele huis in een kleur wilde was dat een lastige. Een gedeelte van de verf was al droog voor ik afdrukte. Met een kwastje heb ik dus veel bij moeten werken.
Langs de rand van de stempel de huisjes uitgeknipt.



En vervolgens bijgewerkt met verf en viltstift en met allerlei glitterlijmen en verven. Daar heb ik een hele verzameling van, maar ik gebruikt het nooit. Een gedeelte was dus ook rijp voor de prullenbak, want ingedroogd.

Als je de eindresultaten wilt zien moet je over een poosje maar kijken op het Artbooksistersblog

3 opmerkingen:

Beth zei

Looks like you had fun!!

Hannie de Beer zei

Erg leuk allebei!

Janny de Roo zei

Bedenk het maar weer....en dat is gelukt..!