maandag 14 januari 2019

WOL- EN HANDWERKBEURS ZWOLLE


De beurs komt er weer aan! Nog 3,5 week en dan is het zover. Ik geef ook weer workshops op de beurs. Deze keer niet alleen met Tyvek maar 3 verschillende.
vlies

boekomslag van vlies
Ik begin 's morgens om 10.30  met een workshop vliezen maken. Dan maak je dunne vliezen van b.v. wol. Deze vliezen kun je afhankelijk van hoe dik je ze gemaakt gebruiken als achtergrond van een werkstuk of als boekomslag. Ik doe deze workshop aan het begin van de dag zodat de vliezen dan aan het einde van de dag bijna droog zijn en je ze dan makkelijker mee naar huis kunt nemen. Totdat je weggaat kun je de vliezen bij mij achterlaten.


Boekomslag van fabric paper

Collage op een achtergrond van fabric paper
Dan volgt om 12.00 een workshop Fabric paper. Door papier op stof te plakken maak een een prachtig stevig materiaal dat voelt als leer en heel sterk is. Je maakt een lap die groot genoeg is om b.v. een boekomslag te maken.

proefjes Tyvek

Kaasdoek op Tyvek geplakt en tot een kaart verwerkt.


En 's middags zijn er dan nog 2 workshops met Tyvek om 14.30 en 16.00 uur. Tijdens die workshops doe je allerlei proefjes met Tyvek zodat je leert hoe het materiaal reageert op bepaalde handelingen.

Meer informatie over deze workshops vind je op mijn workshopblog:
 http://creatieveworkshops.blogspot.com/

Wil je zeker zijn van een plek bij de workshop? Geef je dan vast op
jokeh@jokehardenbol.nl. of 078 6319671

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Heel interessant je workshops!. Veel succes!

Beth zei

Looks like a lot of fun. Much success to you.