vrijdag 3 augustus 2018

SPELEN MET HENNIE

Joke
Hennie



Joke
Hennie heeft een gekneusde hand en een gebroken vinger, daardoor en door mijn vakantie is het al 2 maanden geleden dat we samen 'speelden. En het valt nog steeds niet mee om daar mee te werken, maar toch is het gelukt.
We hebben 'gespeeld' met petflessen. Van die flessen waar meestal water in zit en waar geen statiegeld op zit zodat ze massaal in het milieu terecht komen.
We hebben de flessen verknipt in kleine stukken en die verhit met strijkijzer (bakpapier ertussen!!!) of de heatgun. En gekleurd met viltstiften en alcoholinkt.

Hennie heeft een broche gemaakt van de flesbodem en een paar prachtoge oorbellen.
Ik heb vooral proefjes gemaakt. Ook de dopjes van de flessen heb ik onder het strijkijzer geplet, maar dat gaf niet het gewenste resultaat (zie onderste foto).
Ik vind het wel heel leuk om te doen, dus ik ga er zeker mee verder. Als ik zondag op Kunsthoofd stroom kan krijgen ga ik er daar ook mee demonstreren.

Geen opmerkingen: