vrijdag 13 juli 2018

WEER TERUG VAN VAKANTIE

Na drie weken hitte in Frankrijk nu ook hitte thuis. Het kan niet op dit jaar. Gelukkig is het in mijn atelier redelijk te doen. Op vide greniers (rommelmarkten) in Frankrijk mooie lappen gescoord om te verven. Maar inmiddels weten ze daar ook wel prijzen te vragen, voor een laken met een smal kanten randje varieerde de prijs van € 5,00 tot € 50,00!

Binnenkort sta ik weer op de Weversmarkt in Hoorn, maar tot die tijd ben ik nog vrij. Eerst maar eens mijn atelier opruimen, want na een jaar cursussen is dat wel nodig.

De nieuwe cursussen beginnen pas weer eind september dus tot die tijd heb ik tijd om eigen werk te maken. Een poosje geleden heb ik via Marktplaats 25!!! rollen handdoekstof gekocht. Van die rollen die vroeger in automaten in wc's hingen. Tegenwoordig is het allemaal papier. Van die stroken wil ik boeken gaan maken en wandhangers. Ik heb al een paar stukken geverfd om het uit te proberen. Het is 100% katoen, dus het verft heerlijk. Dus ik kan los gaan komende weken.

En mocht je ook interesse hebben in zo'n handdoekrol? 25 stuks is natuurlijk veel te veel voor mij, dus ik verkoop ze ook per rol of per meter in Hoorn en als er nog over is tijdens Verweven in Zierikzee.

En helemaal vrij ben ik natuurlijk niet, want de zondagen in juli en augustus sta ik zoals alle afgelopen jaren weer op straat te werken tijdens Kunsthoofd (voorheen Place 'd Ary) te Dordrecht.
Van 13.00 tot 18.00 ben je welkom om te komen kijken naar de kunstenaars en te genieten van het uitzicht en een drankje op de terrassen.

https://www.facebook.com/KUNSTHOOFD-964833046933449/





2 opmerkingen:

Marlien zei

Hihi, dat is nog eens groot inkopen

Janny de Roo zei

Ben wel erg benieuwd wat je er van gaat maken.....zoveel boekjes en boeken.....succes !