maandag 23 april 2018

EXPOSITIE STEEKPLUS IN DORDRECHT

Van linksboven met de klok mee: Saskia Weishut, Joke Hardenbol, Inge van Rijsbergen, Marjolein Burbank
Vanaf 3 mei exposeert Steekplus in Galerie Hofsteeg te Dordrecht. Ruim 30 leden hebben werk ingestuurd.
Zowel 2 als 3 dimensionaal werk. Het werk aan de wand is vooral 25x25. Dat had ik als opdracht gegeven zodat er zoveel mogelijk leden mee zouden kunnen doen.
Er zijn een paar uitzonderingen. Van o.a. Els van Baarle en Cherilyn Martin is er groter werk en ook van Willy Schut is er werk dat niet binnen die maat past.
Ik ben heel benieuwd hoeveel bezoekers het gaat trekken.

Zelf exposeer ik een aantal boekjes zoals de boekjes op garenklosjes die ik pas heb gemaakt.

Op onderstaande dagen zijn er gastvrouwen van Steekplus aanwezig:
Zaterdag 5 mei Ankie Vytopil
Vrijdag 11 mei Joke Hardenbol
Zaterdag 12 mei Marjolein Burbank
Zaterdag 19 mei Wil Noordzij
Vrijdag 25 mei Joke Hardenbol
Zaterdag 26 mei Elly Nederpelt
Zaterdag 2 juni    ?
Zondag 3 juni     Adje Langen
Het wordt zeer gewaardeerd als ook op Facebook zit en je deelt de poster vanaf mijn pagina.

2 opmerkingen:

Beth zei

I hope your exhibition is a huge success.

Jo Huijsman zei

Dat is een reden om naar Dordrecht te gaan. Een leuke combinatie van en mijn vriendin en de tentoonstelling bezoeken.