dinsdag 12 december 2017

SPELEN MET HENNIE

De vrij borduren oefening van Hennie

Hier is ze aan het borduren niet toegekomen ;-)

Mijn gestrande poging
Hennie heeft de naaimachine van haar schoonmoeder gekregen en dat is natuurlijk even wennen. Daarom hadden we voor vandaag vrij borduren met de naaimachine gepland. Maar helaas, mijn naaimachine stopte ermee. Allemaal lussen aan de onderkant en ik was deze keer echt niet vergeten het voetje naar beneden te doen zodat er spanning op de draad zat. Ik probeerde een kwal te maken. Voor mijn solo expositie in Museum Het Wevershuis in januari wil ik een serie kwallen maken en dit moest een kwal van alleen cirkels worden, maar dat moet dus even wachten.

Hennie had ook de resultaten van de vorige keer bij zich (toen hadden we met klein gewerkt) die ze inmiddels prachtig had geverfd. Dus ben ik de rest van de tijd maar aan het verven van mijn kleiwerkstukken gegaan.
Resultaten klei Hennie



Resultaten Klei Joke

2 opmerkingen:

Beth zei

The best laid plans!!

Hannie de Beer zei

Heel grappig en kleurig de klei ontwerpen!