donderdag 1 juni 2017

WORKSHOP MORRES

Het staat nu vast, ik ga een workshop geven bij Morres wonen in Hulst. Om te beginnen een workshop sfeerlichtjes maken. Ik had op mijn Facebookpagina gevraagd of er in die regio mensen zijn die in een workshop Tyvek geïnteresseerd zijn, maar daar kreeg ik geen enkele reactie op. Dus wordt het een workshop die een link met woning inrichten te maken heeft.

De sfeerlichtjes worden gemaakt door een vlies van wol, zijde en/of vlas om glazen geurkaarsen te maken. Na droging kan de geurkaars er eventueel uitgehaald en vervangen worden, of je plaatst een waxinelichtje in de glazen pot.

De zomer is niet echt een tijd voor sfeerlichtjes, maar je kan maar op tijd klaar zijn voor als de avonden weer vroeger beginnen toch? 
En je kunt ze ook heel leuk buiten gebruiken als de barbecue tot na zonsondergang duurt ;-)

Op donderdag 22 juni om 13.00 is de workshop.
Mochten er mensen zijn die daar graag een van mijn andere workshops willen volgen hoor ik het graag, want als er genoeg belangstelling is wil Morres graag dat ik er meerdere workshops ga geven.

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Mooie lichtjes Joke. Leuk om bij zon grote meubelzaak een workshop te geven. Succes!

Jo Huijsman zei

Geweldig leuk die lichtjes van jou