zondag 19 februari 2017

1 YEAR OF STITCHES






 
Week 7 alweer. Ik heb in week 6 niets gemeld omdat ik toen zo druk met Zwolle bezig was dat er van borduren niet veel kwam en van fotograferen al helemaal niet. Maar ik pik het gewoon weer op.
Ik ben begonnen met kriskras kruissteken, maar ik weet niet of ik daar blij van wordt.
Ik heb de lap eens uit het spanraam gehaald om het geheel beter  te zien, maar ik vind het nogal rommelig. Ik span hem nu maar anders op zodat ik naar boven de vakken af kan maken, dan zie je het toch een stuk beter denk ik.

Ik had gedacht dat ik de rest van het jaar wel met deze lap bezig zou zijn, maar dat valt mee denk ik. Met 1 draadje per dag schiet het toch aardig op.

1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Toch niet zo gek? Misschien met een andere steek erbij weer een geheel maken, zoals je bij de vorige hebt gedaan.