donderdag 22 december 2016

BOEK EN PASSIE


De expositie in De Osseberg is weer afgelopen. Vrijdag ben ik zelf gaan kijken en heb wat foto's gemaakt. Dus voor degenen die niet zijn geweest een kans om toch wat van de expositie te zien.
Overigens is het boekje Roest, dat in de krant zo lovend werd besproken VERKOCHT!

Hieronder wat foto's gemaakt met mijn telefoon.

Hier ligt mijn boekje roest op de tafel


Mijn boekje Poort der Wijsheid


Mijn Boomschorsboek




De bovenste rij boekjes is ook van mij.











3 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Dankjewel voor de foto's. Op deze manier krijg ik een indruk van de prachtige expositie.

Hannie de Beer zei

Leuk om de foto's toch even te zien. Mooi je boekje op schors, en fijn, dat je boekje roest is verkocht!

Beth zei

Don't you love it when someone buys your work? It is an affirmation! What a beautiful show. I wish I could have seen the art work in person. Happy Holidays from the coast of Maine!!