maandag 22 augustus 2016

AANKOPEN

Vorige week op de valreep toch nog een paar dagen op vakantie geweest. Nu Does medicijnen krijgt voor haar hart is ze erg opgeknapt en heeft een betere conditie.
Eerst 2 dagen heerlijk fietsen op de Veluwe en nog een daagje winkelen in Deventer. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om ook voor mijn werk te winkelen (of eigenlijk, alleen voor mijn werk ;-). Vlak bij ons hotel in Eerbeek zit de winkel van Het Scrapbookatelier en op haar site had ik gezien dat ze scharnier-ringen verkocht. Zelfs nog 1 van 8 cm doorsnee! Voor mijn nieuwste project, het maken van boekjes van mijn oude visitekaartjes zijn die heel handig, dus zijn we daar maar even langsgereden.
Dat werd een dure grap, want eenmaal daar zag ik niet alleen losse ringen, maar ook hele losse ruggen zodat je zelf je boeken in kunt binden. Maar, en nu komt het: daar heb je een apparaat voor nodig!
Je begrijpt het al, vanaf dat moment kon ik niet meer zonder, dus ook het apparaat ging mee.
Vrijdags naar Deventer dus en ja, dan moet je natuurlijk even langs de Stempelgalerie. Maar liefst 23.000 stempels hebben ze daar.
Drie lieve kleine stempeltjes heb ik gekocht, dus dat viel mee ;-)
Ook was er nog zo'n discountwinkel met heel veel knutselspullen waar ze mooi gekleurd metaaldraad verkochten, kleine houten lettertjes en lieve kleine flesjes.

In november exposeren we met Steekplus weer in Boerderijgalerie de Ossenberg met kunstenaarsboeken, dus het begin is er. Nu nog mooie bladzijden maken.
Hieronder nog mijn overige aankopen.



4 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

je zult er vast heel veel plezier van hebben, leuk zelf inbinden,

Hannie de Beer zei

Dit is echt iets voor jou, goede aankopen! Nu je ziet hoe de ruggen zijn, kun je ze natuurlijk ook zelf maken?
De ringen zijn ideaal. Ik kocht ze bij de Wibra.
Succes met alles.

Beth zei

In Maine we say, "A good time was had by all".

Marlien zei

Ik wil NIET naar die winkels 😉


Veeeeel te verleiderlijk.