donderdag 16 juni 2016

NIEUW KISTJE

Kistje Ramses

Inhoud Kistje Ramses
Voor mijn enorme voorraad gelatine geprint paper moet ik een bestemming zoeken. Vandaag heb ik een kistje afgemaakt dat gevuld is met rolletjes papier, het deksel is ook bedrukt met de gelatineplaat. Op het deksel een strook fabric paper gemaakt van gelli papers en een decoratie van knutselfoam.
In het deksel een stuk handgeschept papier met een stukje Tyvek en een lijmpistooldecoratie.
Ik twijfel nog of ik tussen de rolletjes iets zal doen. een rafelig draadje of zo.
Ik ben er erg blij mee.

4 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Een heel goede bestemming voor je mooie papier!

Marja. zei

mooie oplossing!

rietjekikker zei

prachtig!

Hélène zei

ik vind het wel een mooi contrast , de ene kant strak en de andere kant met relief bewerkt