zondag 8 november 2015

1e Week Geefmaand

De eerste week zit er weer op. Geen spectaculaire acties gedaan. Een aantal kaarten verstuurd naar kinderen die wel een steuntje konden gebruiken, in het park een lading folders en gratis weekbladen opgehaald die een luie bezorger daar had gedumpt i.p.v. in onze brievenbussen, en heleboel petities getekend, tijdschriften via facebook weggeven, spullen in een weggeefkast gezet en de kinderen verwend met patat en taart. Als je het zo op een rijtje zet is het nog aardig wat ;-).
Ik ben ook lid geworden van een facebookgroep Voorjouvanmij. Daar is het de bedoeling dat je een klein cadeautje ergens anoniem achterlaat met een briefje erop dat het voor de vinder is en dat het fijn zou zijn als de vinder zich meld op die facebookpagina. Dus daar ga ik volgende week eens iets voor verzinnen. Ik heb vorige jaren ook wel anonieme cadeautjes achtergelaten in bushokjes e.d. maar dan weet je nooit hoe het terechtkomt. Nu hoor je er misschien nog iets van. En die actie van vorig jaar om onder ruitenwissers een lief briefje achter te laten herhaal ik misschien ook nog wel een keer.

3 opmerkingen:

Marlien zei

Jehebt het er maar druk mee

Jo Huijsman zei

Je bent er ontzettend lief mee bezig, mijn compimenten!

Tartelette Maison zei

Tof dat je ook meedoet. Succes nog!