woensdag 25 februari 2015

Zoekgeraakt werk weer terecht!

Ruim 4 weken ben ik bovenstaand werk kwijt geweest. Het hele huis afgezocht (en dat is in mijn geval veel werk ;-) maar niets gevonden. Ik begreep er helemaal niets van en baalde als een stekker, want ik was er zo blij mee. Bovendien moest het hangen in de Sijthofhal tijdens het textielfestival.
Vandaag liep ik naar de vijver achterin de tuin om een aantal wilgentenen in de week te leggen en toen ik terug naar het huis wilde lopen zag ik de zijkant van de schuur en wat hing daar??
Mijn werk dus. Daar gehangen om tijdens de sombere januaridagen bij goed licht een foto te kunnen maken en gewoon laten hangen dus. Sinds 22 januari hangt het daar dus in weer en wind, maar je ziet dat er gelukkig niet aan af.
Ik ben zo blij dat het er weer is.
Ik had op facebook een oproep gedaan voor een titel, maar toen bleek het werk dus spoorloos te zijn en te blijven. Uiteindelijk dacht ik het postuum maar Lost Bleu te noemen.
Nu wordt het Bleu Silence, vanwege een tekst die erin staat over stilte en de 4 weken dat het zich 'stil' hield in de tuin.

Een reactie plaatsen