donderdag 6 november 2014

Kennen jullie deze nog!

geschikt voor een hoofdomvang van ong. 52 cm

'Kennen jullie deze nog?' staat elke donderdag op mijn facebookpagina met daarbij een foto van een oud werk. In de maand november staat ook dit in het teken van November Geefmaand. Het werk dat ik op de donderdagen in november laat zien wordt verloot onder degenen die hier of op mijn Facebookpagina reageren.
Deze eerste keer is het dit mutsje. Degenen die mijn blog al langer volgen weten dat ik toen een goede vriendin een paar jaar geleden haar haar verloor door de chemokuren deze mutsjes ben gaan haken. Zie hier. De eerste voor haar en omdat ze er zo enthousiast over was nog een hele serie. Bovenstaand mutsje verloot ik deze week dus. De mutsjes zijn overigens ook heerlijk als je al je haar nog hebt ;-)

3 opmerkingen:

Marlien zei

hij is leuk, maar wel voor een klein koppie zeg.
Mijn hersenpan meet bijna 60 cm ;-)

Beth zei

Beautiful. Did you make it?

Hannie de Beer zei

Leuke kleurige muts! Ik bedenk dat het misschien iets is voor onze dochter? Zal het eerst overleggen!