maandag 10 november 2014

Collage maandag

Collage van vandaag op verkreukeld goudkleurig papier
Zoals ik vorige week al aankondigde verloot ik op de maandagen in november telkens een collage. Voor de foto's kijk even bij dit bericht.
Onderstaande collage is vorige week verloot en terechtgekomen bij Hout&Draad die via Facebook reageerde. Ik hoop dat ze hem inmiddels heeft ontvangen.

Dus, wil je ook een van de collages? Reageer dan op dit bericht of op het bericht Collage maandag op mijn Facebook.

Gisteren ben ik naar de Ikonen expositie in het Dordrechts Museum geweest: Wonderen van het Licht.
Een heel bijzondere expositie, zeker de moeite waard.
De collage die ik vandaag maakte  is daarop geïnspireerd.

5 opmerkingen:

Hélène Derkx zei

een collageikoon heel mooi verbeeld

Janny de Roo zei

In maart van dit jaar was ik één van de gelukkigen en mocht een mooie kaart gaan uitzoeken, die jij had gemaakt. Weet dat ie nog steeds op de boekenplank in mijn hobbykamer staat..Ik kijk er nog vaak naar...!

lieve groet, Janny

Hannie de Beer zei

Prachtige iconen collage, leuk om te winnen!
En de expositie lijkt me ook bijzonder.

Beth zei

Love the sentiment!!

Maya zei

Je maakt prachtige collages! Lijkt me heerlijk om er een te winnen :)