donderdag 30 oktober 2014

Expositie en kunstmarkt

Zaterdag sta ik hier in Dordrecht op een overdekte kunstmarkt in de Schouwstock aan het Otto Dickeplein (tegenover de aanlegplaats van de waterbus naar Papendrecht). Het is de eerste keer dat deze markt gehouden wordt, maar het is de bedoeling dat het vanaf nu elke eerste zaterdag van de maand gaat gebeuren. Ik ben heel benieuwd.
Zaterdag begint ook de expositie van Dordtse kunstenaars in De Osseberg waar mijn kunstenaarsboeken liggen. De officiële opening is volgende week zaterdag om 14.30 door onze Dordtse wethouder, dus heb je tijd en zin kom dan even langs!

2 opmerkingen:

Jo Huijsman zei

Jammer dat Dordrecht toch wel wat ver is, maar ik wens je in ieder geval heel veel succes

Hannie de Beer zei

Ik ga zien of ik kan komen. Maar of het lukt? In elk geval succes!