maandag 20 oktober 2014

Collage maandag

Op deze foto staat geen collage, maar een boek. Morgen moet ik mijn werk inleveren voor een expositie bij galerie De Osseberg  in Grijpskerke. Vanaf 1 november is daar een expositie van Dordtse kunstenaars.
Dit boek was nog steeds niet af, dus moest ik vandaag daar aan werken. Op de expositie zijn mijn boeken/boekjes te zien.
Het is een simpel boekje. De bladzijden zijn van stevig papier met aan weerszijden servetten geplakt en daarop geborduurd. Doordat de bladzijden verschillend van lengte zijn zie je alle bladzijden. Dat ik bij de workshop van Barbara Lee Smith en Jean Draper met zwart/wit moest werken was hiervoor de inspiratie.
De titel is: Ebony and Ivory en de contrastkleur is rood als het bloed van mensen met alle huidskleuren.

2 opmerkingen:

yvette zei

Wat mooi!!!
Die zou ik wel even willen voelen en heel dichtbij zien....
Mooie titel ook!

Hannie de Beer zei

Een bijzonder boek! Zou ik wel in het echt willen zien! Maar grijpskerke is niet evht in de buurt , Zeeland toch?
Veel succes!