dinsdag 8 juli 2014

Expositie

Vandaag heb ik 2 vitrines in de Centrale Bibliotheek van Dordrecht ingericht met mijn boekjes en doosjes.
Het was al een hele klus om ze droog daar te krijgen, want net vandaag had Floor de auto nodig, dus moest ik op de fiets.
Deze keer heb ik me nu eens ingehouden en de vitrines niet volgepropt. Ik heb altijd de neiging om veel te veel om mijn kunstmarktkraam te leggen, dus ik dacht laat ik het nu eens anders doen.
Ik ben vergeten een foto te maken, hopelijk heb ik daar vrijdag erg in als ik weer naar de stad ga.
Het ziet er mooi uit. Ik kon dus lang niet alles kwijt, maar ik heb mijzelf vermand en de rest weer mee naar huis genomen ;-). De expositie duurt tot 1 september.
Mocht je toch in Dordrecht zijn (b.v. om naar Place d' Ary te komen kijken waar ik de drie weekenden van augustus sta te werken) kun je even langs de bieb gaan. Dordrecht is een prachtige stad waar het heel leuk toeven is.
theedoosje

Adres

Groenmarkt 153
3311BD DORDRECHT
Telefoonnummer: 078 620 55 00

Openingstijden

Maandag         13:00 - 18:00
Dinsdag           10:00 - 20:00
Woensdag       10:00 - 18:00
Donderdag       10:00 - 20:00
Vrijdag            10:00 - 18:00
Zaterdag         10:00 - 15:00 


1 opmerking:

Hannie de Beer zei

Staat op mijn lijstje! Hopelijk gaat het allemaal lukken deze zomer? Succes!