donderdag 8 mei 2014

wolwalhalla?

Toen ik in de vakantie 2 dagen naar Texel ging verwachte ik in een soort wolwalhalla te komen, maar ik heb niet een winkel gezien die plaatselijk gesponnen/geverfde wol verkocht, niet een winkel met viltkunst o.i.d. alleen saaie schapen in de wei ;-).
Misschien moet je langer op Texel zijn om geheime plekjes te weten waar dat wel is, maar raar vind ik het wel. Een eiland dat bekend is om zijn schapen zou een cultuur moeten kunnen van wol verven, spinnen e.d. op plekken waar toeristen komen.
Ik heb me toen maar uitgeleefd in de 2 winkels met commerciële wol die ik wel heb gevonden. Blijkt het bij thuiskomst allemaal nog 50 % acryl te zijn ook! Niet goed opgelet ;-)
Wel heel mooie kleuren. Als ik na zaterdag weer tijd heb snel weer gaan borduren.
Vanmorgen kreeg ik een mail van de galerie: of ik zelf zaterdag even wilde stofzuigen voor de opening, daar hadden zij geen tijd voor ;-).
Een reactie plaatsen