woensdag 7 mei 2014

spelen?

vooraan mijn boek "Herfst"

Wandhanger Vuur

Doos Vrouwenspiritualiteit van Hennie

Wandhanger Zoektocht naar de Godin en Paars Quiltje

Op de voorgrond Flagbook Ik zie de Zee, in het midden en links werk van Hennie en rechts 3 kleine boekjes van mij

Nehalennia I en II

Wandhanger Ieder is smid van zijn eigen geluk, Hestia en Aphrodite
Hier ook weer een paar boekjes van mij: hartenboek, flagbook My favorite colors en in de linkerla een uitvouwboekje

Op de schouw boekjes en doosjes van o.a. Hannie en Meta en aan de wand De Godin en ik en Godin I
Helaas geen spelen vandaag, maar hard werken. De expositie in De Etage moest ingericht worden.
Gisteren was ik al begonnen met mijn eigen werk, maar vandaag heb ik met Hennie en Meta het werk van Doezz neergezet. Wat hebben we veel gemaakt in anderhalf jaar tijd! Het was heel leuk om alle werkjes die ik alleen van foto's kende nu in het echt te zien. Doordat het zo veel was en we toch graag wilde dat alles zou staan was het een hele klus, maar uiteindelijk is het gelukt. Nadat Meta aan het eind van de ochtend vertrok hebben Hennie en ik mijn werk nog opgehangen.
Aanstaande zaterdag bij de opening zie ik sommige leden van Doezz voor het eerst in levende lijve.
Over PR hebben we niet te klagen. In Gorinchem zelf heeft het in een plaatselijke krant gestaan en op een nieuwssite, we staan op de agenda van TextielPlus en als het goed is morgen in het AD.
Hopelijk komen er dus veel mensen naar de opening.
Maken de foto's je nieuwsgierig? Kom dan kijken in de galerie. In het Gorkums museum is op dit moment ook een mooie expositie: Te mooi om weg te gooien. Kunst van afval. Dus reden genoeg voor een daagje naar het mooie vestingstadje.


3 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Iets te ver weg, maar wens je heel veel succes !!

Hannie de Beer zei

Wat hebben jullie je best gedaan met het inrichten, ziet er super uit! Mooie werkjes van je aan de wanden. Ik hoop op veel bezoekers!

Hélène Derkx zei

ik ben heel benieuwd,het ziet er veelbelovend uit