woensdag 26 maart 2014

spelen


O jee. Vergeten foto's te maken terwijl er nog daglicht was. En in de haast nog niet scherp ook. Maar helaas jullie zullen het ermee moeten doen deze keer.
Vandaag was er de hele dag een andere Schapendoes op visite bij Does, de heer die vorige week op proef kwam en in het filmpje figureerde. Dus besloot ik dat het spelen beneden zou moeten gebeuren, zodat ik een beetje zicht op de honden had.
Pas geleden zag ik foto's van borduurwerk van Jane Anne Cohen. Ik geloof via Janny. En die waren wel heel inspirerend. En borduren kun je goed op de bank, geeft geen verfspatten en kan dus goed in de woonkamer.
Ik ben begonnen met witte katoen op witte katoen, met de bedoeling het later te verven. Ik heb willekeurig een aantal steken uitgeprobeerd. De een wat lastiger dan de andere. Na al dat wit kreeg ik toch behoefte aan wat kleur, dus aan het einde van de middag een lap vilt en borduurzijde gepakt en daar ook nog even mee aan de slag gegaan.


Geen opmerkingen: