woensdag 20 november 2013

knutselen met Hennie

Vandaag hebben we geborduurd. Begonnen met de Sorbello steek waar ik helemaal weg van ben. Hennie wilde die ook graag leren. Ik heb een lap die ik met thee had geverfd in stroken gescheurd en ben daar op gaan borduren met de bedoeling er uiteindelijk een boekje van te maken.
Na de eerste foto hierboven van Hennie ben ik verder weer vergeten foto's te maken. Dus alleen van mijn borduurwerk kan ik wat laten zien.

Lock steek

Festonsteek

Kruissteek

Sorbellosteek

2 opmerkingen:

Hannie de Beer zei

Inderdaad erg mooi, die Sorbellosteek, maar ook de andere doen het goed op je "Theelap" ben benieuwd naar het boekje?

Janny de Roo zei

Had nog nooit van de Sorbellosteek gehoord, toch eens opzoeken hoe je dat doet....! Wordt vast mooi, dat boekje !