donderdag 28 november 2013

give-away 4

Winnaar van give-away 3 is Anna Lemsma. Zij reageerde via facebook en na de reacties op mijn blog tel ik door op Facebook. Gefeliciteerd Anna.

Tyvek kralen

Tyvek kralen

Papier-maché kralen

Papier-maché kralen
Vandaag bestaat de give-away uit kralen. Degenen die mijn blog volgen weten dat ik pasgeleden heel erg bezig ben geweest met het maken van allerlei kralen als voorbeeld voor mijn workshop kralen maken. Een paar van deze kralen gaan naar een nieuwe eigenaar: 9 papier-maché kralen en 5 Tyvek kralen. Ik heb van beide maar een foto met flits en een zonder flits geplaatst. Zonder was eigenlijk te donker met dit sombere weer, maar met is weer een beetje overbelicht.

3 opmerkingen:

Gill zei

Fabulous beads - count me in please!
Congratulations to Anna!

Jeanine zei

Wow, je geeft van die mooie kralen weg. Ik ga voor de tyvec kralen. Misschien heb ik vandaag geluk? Of weer niet? Dat zien we morgen dan wel weer...

Groetjes,
Jeanine

Hannie de Beer zei

Alweer een bijzondere give away vandaag! Natuurlijk doe ik weer mee!