woensdag 17 juli 2013

AANKOPEN

Floor heeft nu vakantie en wilde dinsdag naar de markt in Rotterdam. Goede oefening voor Does, dus zij is ook mee geweest en heeft zich prima gedragen. Mooi naast me gelopen op de markt en gezellig mee koffie gedronken op een terras.
Na de markt kwam wat mij betreft het hoogtepunt, nl. een bezoek aan Harolds. Voor degenen die het niet kennen: Harolds is de grootste kunstenaarsbenodigdhedenwinkel van Rotterdam en zit dus vlak bij de markt.
Floor en Does zijn buiten gebleven en ik heb heerlijk door de winkel lopen zwalken. Op de foto zie je mijn aankopen.
2 flesjes acrylinkt, 2 doosjes Panpastel (met sponsjes om het op te brengen) 2 contourstiften, gutsjes, een soort schrapertje dat eigenlijk voor klei is bedoeld, maar dat ik wil gebruiken voor mijn encaustic collages, rubberen matjes om stempels van te maken en een doos A4 stickervellen om stof door de printer te geleiden.
Nu de temperatuur nog 10 graden dalen zodat ik puf heb om iets te doen. Ik gun iedereen dit weer in zijn vakantie, maar persoonlijk heb ik liever een klein plaatselijk buitje ;-)
Ik zou nu natuurlijk moeten gaan stof verven en sunprinten e.d., maar ik word al moe als ik er aan denk.
Een reactie plaatsen