woensdag 13 februari 2013

KNUTSELEN MET HENNIE






Vandaag was het weer 'Knutselen met Hennie' woensdag en we zijn bezig geweest met het maken van een pagina voor een textielboek. Ik had  vorige week al een paar pagina's gemaakt en laten zien omdat ik niet kon wachten met beginnen. Ik vindt het zo heel, heel, heel leuk om te doen (wat is het raar dat je als je aan wilt geven dat je iets heeeel  leuk vind, alleen maar woorden kunt bedenken als 'ontzettend' 'verschrikkelijk' of 'vreselijk' leuk, toch niet echt positieve woorden ;-)
Je kunt echt alles gebruiken, dus als ik nu heel veel textielboeken ga maken worden mijn voorraden materialen misschien minder i.p.v. meer.;-)

Hieronder mijn bladzijden tot dusver. Ik moet alles nog vastnaaien.


De blauwwitte draadjes in het vogelnest horen daar niet, ik zag het pas toen ik de foto hier zag staan.


5 opmerkingen:

vrouw Hommel zei

Ik vind ze ontzettend hartstikke leuk!

Hannie de Beer zei

Heel gezellig deze paginas. De blauwe draadjes gewoon laten zitten! Heeft het vogeltje meegenomen voor zijn nestje!

Janny de Roo zei

Ik "val" gewoon voor die vogeltjes....

Janine zei

heerlijk vind ik dat, knutselen samen met "gelijksgezinden"☺ ziet er al super uit jullie werk en die vogeltjes vind ik helemaal top!!

Marijke zei

Superleuk die vogeltjes!