dinsdag 19 februari 2013

EPOXIEWERK OPGEHAALD

Ik was woensdag helemaal vergeten om mijn werk op te gaan halen bij Bart. Nu kon ik gisteravond pas weer terecht, maar nu is het er dan.
Ik vindt het wel mooi geworden, maar ik vraag me af of ik er niet nog iets mee kan doen. Als ik deze zelfde afbeelding op papier had zou ik het alleen als een achtergrond beschouwen.
Misschien heel fragiel textiel erop plakken?
Ik hang het maar op in mijn atelier, dan kan ik er naar kijken tot ik inspiratie heb.

 

Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken en bedankt voor je evt. reactie.

Fijne dag, Joke

4 opmerkingen:

Janine zei

Wauw, wat een kleurenpracht, geweldig mooi hoor!

Hannie de Beer zei

Schitterende kleuren en dynamiek! Misschien toch ophangen, en geen extra toevoegingen?

Beth zei

Your table came out great!! I love the colors. I think you and I like the same colors.

christina zei

de ringen zitten er nog wel in he