woensdag 23 januari 2013

SNEEUWVERF

De eerste lappen hangen buiten te drogen na een dag op de cv gelegen te hebben.
Vrolijk gezicht in de sneeuw.
De volgende drie potten zijn weer gevuld, deze keer heb ik er ook een klein beetje turquoise bijgedaan. Ik ben benieuwd. Hopelijk wordt het niet groen door het geel dat er ook bijzit. Ik hou niet van groen.
Kennelijk doe ik toch nog steeds iets niet goed, want hoewel de lappen mooi gevlekt zijn lijken ze niet op de prachtige gekristalliseerde lappen die ik b.v. bij Nienke en Aart zie. Dit resultaat zou ik denk ik ook bereiken als ik gewoon verf erop druppelde.
Does vindt het heerlijk in de sneeuw, ze wil steeds naar buiten.
En komt dan met zo'n baard weer binnen.
Tegen de tijd dat ik mijn fototoestel had gepakt was de helft natuurlijk al weggesmolten.


Een reactie plaatsen