maandag 17 december 2012

STEMPELS

Op de blog van Maya zag ik pasgeleden dat ze een zak met stempels had gekregen nadat ze een advertentie op haar blog had gezet. Dat wilde ik natuurlijk ook, dus heb ik me aangemeld bij de betreffende website en de betreffende advertentie een weekje op mijn blog gezet. Vandaag kreeg ik de zak met stempels. Wat een ongelofelijke *****stempels. Er zat echt niet een bruikbare bij.  Ik heb ze allemaal 1 keer afgedrukt omdat het vooral tekst stempels waren en ik anders niet kon zien wat er stond.
Als iemand van jullie ze wil hebben laat het me dan even weten anders gaan ze linea recta de prullenbak in.

5 opmerkingen:

Christina zei

Hier moet ik echt om lachen. Hoop jij ook prachtige stempels te krijgen en valt het echt tegen. Vind ik erg sneu voor je. Ik ben niet zo stempelig dus mij maak je er zeker niet blij mee. Maar achteraf zul je toch blij zijn dat je het hebt gedaan, want anders zou je je altid hebben afgevraagd of je ook niet die moeite had kunnen doen om prachtige stempels te scoren.

Ineke zei

Ja, ik had het ook gelezen en ben het weer vergeten. Achteraf is dit niet zo erg dus.Jammer voor je.

Hannie de Beer zei

Kan me voorstellen,dat je hiervan baalt! Inderdaad niet echt bruikbaar. Maar zoals Christina al zei,nu weet je waar je aan toe bent. Wel jammer !

Dea zei

O, dat is balen, zeg.

Chriss-Cross zei

Ik heb die stempels ook besteld en bij mij zaten er wel een paar leuke tussen. Maar zo fijntjes dat ze niet zo geschikt zijn voor textiel. Die aan/uit-schakelaar is wel leuk en dat postzegelhoofd ook!