donderdag 15 november 2012

WERKTAFELFOTO'S


Hierboven de foto's van mijn  werktafels zoals ze er vandaag uitzagen.
Op de 'natte' tafel ligt een stuk oranjegeverfde Tyvek te drogen (voor de workshop morgen) en achteraan een paar stukken Lutradur die bedoeld zijn voor een boekje waar ik aan bezig ben.
Op de droge tafel liggen ook onderdelen van het boekje met de lontwol waarmee ik aan het werk was. Links ligt een Artdoll te wachten op reparatie en een kleine collage waar ik niet tevreden over was en die overgeverfd is.De spiegel ligt op tafel vanwege het werken met de heatgun. Ik wilde hem eerst weghalen voor de foto, maar dan zou ik de tafel manipuleren en dat is niet de bedoeling. Jullie zien dat ik niet in herfstkleuren ben gekleed ;-).
Wil je meer werktafelfoto's zien? Klik hier of  op Pinterest.
Een reactie plaatsen