maandag 15 oktober 2012

WORKSHOP COLLAGE MAKEN


A.s. woensdag geef ik een workshop collage maken. Er zijn nog plaatsen vrij!

Je kunt veel dingen met textiel: textiel bedrukken bijvoorbeeld, maar je kunt ook knutselen met textiel. Heb jij wel eens een Textiel Collage gemaakt? Volg deze creatieve workshop en je gaat naar huis met een collage van 15 x 15 cm waarbij diverse technieken worden gebruikt. Bijvoorbeeld:
  • textiel stempelen
  • textiel borduren
  • textiel verven
Ook ga je diverse materialen verwerken: Textiel, Tyvek, metaal. Creatief met textiel was nog nooit zo origineel! Trek kleding aan die vuil mag worden of een schort, evt. een naaimachine mee als je die hebt en als je wilt mag je ook eigen stempels en materialen meenemen natuurlijk.

6 opmerkingen:

Beth zei

Your workshop looks like great fun. Wish I could come. I'm betting all who attend with love it. Success to you.

feltfree på Åsly zei

Oh wat leuk. Als ik zulke dingen lees denk ik jammer dat ik zo ver weg woon. Laat ik nou net vrijdag in Nederland aankomen. Ik ga een volgende keer toch eens goed rondkijken wanneer er leuke workshops gegeven worden.
groetjes Frederika

Hannie zei

Leuk Joke! Ik zou haast zeggen: Ik kom ook, maar ik heb al andere plannen.Succes!

meta zei

Leuk!

Kit Lang zei

Lovely work! :)

Saskia zei

Wij hebben deze workshop gedaan. En het was ontzettend leuk. Ik was er zelfs s'nachts nog mee bezig ( in mn hoofd dan he). Ik kom zeker nog eens terug.
Bedankt en succes met je werk,
Saskia