dinsdag 2 oktober 2012

PAGINA BOEK VRIENDSCHAP

Er komt niet veel van werken met Does in huis. Ik ben haar of aan het uitlaten of aan het vermanen. Mijn materialen zijn kennelijk veel leuker dan haar speeltjes. Dus om de haverklap loopt ze met een rolletje organza of zo rond. Ze gaat steeds minder slapen. Ik zou haar natuurlijk in de bench op kunnen sluiten, maar dat vind ik ook zo sneu. Dus dat doe ik alleen een half uurtje na een langere wandeling, zodat ze tot rust komt.
Vandaag ben ik maar weer verder gegaan aan het boek Vriendschap. Dat is maar een beetje spelen, dan hoef ik me niet te concentreren. Het gezicht van het vrouwenfiguurtje begint wat te worden. Is alle oefenen in de vakantie niet voor niets geweest.
-->
Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je commentaar achterlaat en/of volger wordt.
Fijne dag, Joke


5 opmerkingen:

Marga zei

Wat een dropje!! geniet maar lekker.gr.
Marga

Hannie zei

Een schattig kopje op je pagina,en in de bench! Even rustig aan dus ,werken kan altijd nog.

meta zei

Dat schuine oogje! :-)

vrouw Hommel zei

De ondeugd straalt er vanaf, smelt, smelt...

Beth zei

One look from those soft eyes and her wish I must perform. Such sweetness.