maandag 29 oktober 2012

NIEUWE VOLGERS EN GIVE-AWAY



Dit is mijn 200 ste bericht!!! Dat moet worden gevierd met een give-away!
Deze zomer zijn er weer wat nieuwe volgers bijgekomen, heel leuk! Het streefgetal van 500 heb ik nog lang niet gehaald, maar ik ben al over de 10% toch?
Volgende week vrijdag (9 november) zal ik een winnaar trekken uit alle reacties hieronder of per mail.
De winnaar mag kiezen uit bovenstaande werkjes. De  Artdolls of  een handgemaakt boekje.

Iedereen ook nog hartelijk bedankt voor alle lovende reacties op de quilt uit het vorige bericht. En voor degenen die vonden dat de witte teksten teveel afstaken: toen ik de foto's zag had ik dat zelf ook al bedacht, maar de papiertjes zaten opgeplakt en ik dacht niet dat ik er wat aan kon doen. Maar kennelijk was de quilt zelf ook van mening dat het zo niet goed was, want toen ik eens voelde bleek de lijm niet te hebben gehouden op het koper en lagen de papiertjes los!
Jullie zien nog hoe dat afloopt.

19 opmerkingen:

Janny de Roo zei

Wat leuk dat je quilt zelf ook meedacht. hihi. Succes meid, op naar de 500 volgers.....
groet, Janny

Christina zei

Het is je toch maar gelukt he met die give aways om meer volgers te krijgen. Geweldig toch?! Een miljoen euro begint ook met de eerste dus wellicht lukt het je om de 500 te halen. Veel succes in ieder geval.

vrouw Hommel zei

Ik volg je graag hoor want ik vind het iedere keer zo bijzonder wat je maakt en het proces te volgen. Ik doe graag mee met je give away en ben als een blok gevallen voor de groene Artdoll, wat ik de laatste tijd toch met groen heb??

Hannie zei

Natuurlijk doe ik daar graag aan, maar ook zonder give away kijk ik regelmatig op je blog!

Marrie-jette zei

Ik doe ook graag mee al is het alleen maar dat ik je werk wardeer!

feltfree på Åsly zei

Ik doe graag mee. Volg je al enige tijd. Ik vind namelijk dat zo'n leuke stijl van werken hebt. Verrassend elke keer.
Frederika

Beth zei

I've read every post since I joined and have posted your site on mine. I do wish you success for the future as well. I will never forget that felted piece with the goddess. THAT was really exceptional.

Maya zei

Leuke give-away! en op naar de 500 ;-)

Liesbeth Wessels zei

Gefeliciteerd met het 200-ste bericht. Gelukkig laat je regelmatig wat van je zien, zo genieten we mee met alle dingen die je uitprobeert. Heel leuk. groeten van liesbeth

Jeanine zei

Proficiat met je 200 berichten en 50 volgers. Ik kom hier altijd graag een kijkje nemen naar al je prachtige dingen... Ik doe graag mee voor het boekje.
Eerstdaags komt er bij mij ook een give away. Met en heel ander boekje...

Groetjes,
Jeanine

Gill zei

Congratulations!
I have reading for a while but never got round to signing up! Now I'm your newest follower!

Anoniem zei

200 honderd berichten, geweldig! ik heb ze niet allemaal gelezen maar de laatste honderd zeker wel, ga zodoor en wij genieten mee!

gr katrien

Marleen Derweduwen zei

Ik ben volger geworden en doe ook graag mee voor het winnen van het prachtige handgemaakte boekje.

creatie's and stuff by jenneke zei

wowww heb hier even wat lopen neuzen of course en ben hier via jeanine gekomen, wat maak je prachtige dingen zeg. ik ben je 60e volger hoor.
ik doe ook tevens gelijk mee aan deze te gekke give away, die rode/oranje pop vind ik mega in mijn kamer passen ha ha, dus daar waag ik mijn kans op, ben benieuwd al naar de volgende blogs, ik heb ook een give away lopen en mocht je zin hebben kom er gezellig ook bij me bij ha ha

lieve groet jenneke
http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2012/10/rt-by-jenneke-give-away.html#comment-form

creatie's and stuff by jenneke zei

was te snel met drukken ik plaats natuurlijk een link op mijn site

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Gefeliciteerd met je 200e bericht.
Ik wil graag meedoen met je give away omdat ik graag je werk eens in het echt wil zien.
Groet Thea

Saskia zei

Joke je bent de eerste van wie ik "volger" word. Nu nog even uitvinden hoe!
Groeten Saskia.

Anita zei

Wat leuk dat je al zoveel berichten hebt. Prachtig werk laat je zien. ga je zeker volgen.

inga zei

Also I would like sign up for these super candy.
hugs
Gerda