donderdag 13 september 2012

WERKTAFELFOTO'S

Natte werktafel, nu in gebruik om kralen uit te zoeken

Droge werktafel, een beetje bling bling toevoegen?

Na een lange zomerstop vandaag weer een paar werktafelfoto's. Ik ben weer begonnen met het werkstuk waarmee ik voor de vakantie geëindigd was. Maar hoe nu verder? Laat ik het zo? Doe ik een beetje bling, bling erbij? Ik heb de neiging om te snel te denken dat iets af is, maar wordt het inderdaad mooier met kralen?
En hoe dan?


Zo?

Of zo?


 
Of zo?

Wat denken jullie?


Ik ga denk ik voor de eerste en de laatste optie, een maanvormig stukje. Maar ik weet nog niet of ik de kralen echt een meerwaarde vind hebben. Ik vindt het zo sober ook wel heel mooi.

Mocht je je afvragen hoe ik de tekst op de goudkleurige stukjes heb gekregen. Met de printer. Een stukje met Trapsuutjes geverfde stof op een velletje papier geplakt en door de printer laten gaan.
Er was een woordje fout en dat moest ik dus nog een keer apart doen, terwijl ik nog maar een klein stukje van de stof overhad.
Dan print ik eerst het gewenste woord op een (al eerder gebruikt) printerpapiertje en plak op die plek een stukje stof zodat ik zeker weet dat het woord midden op het stukje stof komt. Zie de foto's hierboven.
 
Leuk dat je even op mijn blog kwam kijken. Ik vind het heel leuk als je commentaar achterlaat en/of volger wordt.
Fijne dag, Joke


4 opmerkingen:

Hannie zei

Wat mij betreft, voegen de kralen wel iets toe! Nét even wat extra's.

Zoals jij de tekst op stof zet gebeurt het bij mij ook.Soms slaat de printer wel eens vast!Voor grotere stukken gebruik ik een stickervel in A5 of A4 formaat. is meermalen bruikbaar.

Marga zei

Heb het zelf soms ook, wanneer stop je of wanneer heeft het nog net iets nodig. Vind het erg mooi zo moeder aarde, mooi sober en er omheen subtiel met hier en daar een accent. gr.
Marga

janneke zei

Ik vind een beetje bling-bling wel mooi. De soberheid blijft wel bestaan.
Leuke tip van dat printen!

Catharina Maria zei

Werktafel foto's , ik vind dat altijd zo leuk om te zien .
Bij jou nu ook weer al die kraaltjes , prachtig hoor .
♥RINI♥