dinsdag 5 juni 2012

WINNAAR GIVE AWAY REAGEERT NIET!


Anderhalve week geleden heb ik de winnaar van de laatste give away bekendgemaakt maar ze heeft nog niets van zich laten horen, kennelijk een incidentele bezoekster van mijn blog. Aangezien mij geen mailadres bekend is heb ik haar ook geen mail kunnen sturen. Een bericht op haar blog plaatsen gaat me te ver, graag of niet. Dus heb ik vandaag nog een keer een nummer getrokken: 11.
Dat is Isabella, dus Isabella als je dit leest stuur me even een mail met je adres, dan kan ik het boekje opsturen.


 
Fijne dag,
Joke

3 opmerkingen:

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Ik heb dat op mijn blog ook eens gehad .
Ik zet er nu bij als een prijs voor een bepaalde datum niet geclaimd is deze komt te vervallen.
Groet Thea

Christina zei

Gelijk heb je

Isabella zei

Heb ik even geluk :-)
Je maakt mijn hele dag goed. Ik ga je nu meteen mailen.