donderdag 14 juni 2012

KAARTEN


Op het laatste moment nog een paar kaarten gemaakt van mijn verf proeflapjes. (Sneeuwverven, scheerschuimverven e.d.) Inspiratie waren de vogeltjes uit dit bericht. Ik vind ze echt heel leuk geworden. Veel leuker dan de papieren vogeltjes.
Zondag in Warmond ga ik demonstreren met de punchmachine, ik hoop dat het een beetje droog blijft, maar voorlopig geven ze nog een heel grote kans op regen op.
Op de terugweg gelijk maar weer mijn werk uit Leiden ophalen. De expositie in het Wevershuis is dan weer afgelopen.

7 opmerkingen:

Hannie zei

Geinig zeg die vogelkaarten.Mooi van kleure trouwens!
gr. hannie

janneke zei

Veel succes zondag! Aan de vogeltjes zal het niet liggen. Die zijn enig!

Zawadi-Atelier zei

Werkelijk beeldig zijn je vogeltjes.
Voor zondag een mooie dag toegewenst,
lieve groet van Doortje

feltfree på Åsly zei

Prachtig die vogels. Succes zondag, zal voor je duimen dat het droog blijft.
Groetjes Frederika

Janine zei

ze zijn leuk, en de kleuren helemaal mooi, ohhhh jij hebt ook al een punchmachine,,,, zucht... ik wil ook ☺

Christina zei

ben benieuwd hoe het is geweest. Hier was het prachtig weer.

joke zei

In Warmond ook. Alleen waaide het heel hard. Ik stond gelukkig redelijk uit de wind, maar Tonny moest regelmatig achter haar spullen aanrennen.