maandag 18 juni 2012

GERECYCLEDE KAARTEN



Gisteren in Warmond was het prachtig weer, ondanks alle sombere voorspellingen. Alleen wel harde wind. Zelf stond ik in een beschutte hoek, maar van de rest van de markt waaide je bijna weg.
Van Tonnie, die vlak bij mij stond heb ik meerdere keren  spullen op moeten rapen.
Alleen kaarten verkocht, maar gelukkig genoeg om de kraam en de benzine te betalen, dus het heeft niets gekost. Tenminste.... Mijn-Eigen stond er ook, dus je begrijpt......
Omdat toch al mijn kaarten maak spullen nog op mijn werktafel staan daarmee vanmorgen maar verder gegaan. Om te beginnen deze techniek maar eens die ik bij Colouricious zag. Ik heb zoveel restlapjes dat ik wel 1000 kaarten zou kunnen maken, maar ik vind ze nooit mooi bij elkaar passen. Misschien als er een laagje organza over zit wel. Het wegbranden vind ik in dit geval geen verbetering. Het is wel een aardige achtergrond, maar wat nu????

5 opmerkingen:

Ineke zei

Ja, als Mijn-Eigen in de buurt staat is dat gevaarlijk.

Ineke zei

Ik vergeet nog te zeggen, misschen kun je dit als achtergrond gebruiken en er "iets" op maken?

joke zei

Het was inderdaad als achtergrond bedoeld. Maar ook dan vind ik onverhit mooier dan verhit in dit geval

Hannie zei

Als achtergrond is het prima! jij weet gegarandeerd wel een vervolg bewerking!
Toch niet zo'n slechte markt gehad dacht ik?

DEKAKADO zei

Wel een leuk effect en je kaarten met de vogeltjes vind ik ook super.Fijn dat het zo goed ging en gezellig was in Warmond. Groetjes, Marleen.