dinsdag 17 april 2012

TUSSENDOOR


Ik moet steeds wachten tot de verf of de behanglijm droog is en tussendoor heb ik wat boekomslagen gemaakt. Wateroplosbaar vlies met allerlei restjes draad ertussen. Alle draadjes die ik afknip gooi ik in een bakje en bij dit soort projecten kan ik er dan veel van gebruiken. Alleen bovenop liggen 1 of 2 'nieuwe' draden. De onderste foto is erg slecht (camera bewogen denk ik), maar de bedoeling is duidelijk, toch?

Ik weet nog niet wat ik binnenin ga doen. Blanco blaadjes, een gedicht, journaalpagina's???

3 opmerkingen:

cri-cri zei

leuk idee om je restjes te bewaren ...

Hannie zei

Prachtig, deze draadjes verwerkingen! Voor de binnenkant zul je zeker ook wel op een idee komen?

christina zei

De buitenkanten zijn in ieder geval prachtig. De rest komt vanzelf.