zondag 1 januari 2012

UITSLAG GIVE AWAY

5 Minuten geleden heeft mijn echtgenoot een lootje uit een hoed getrokken (zijn eigen hoed deze keer) en de winnaar is.................Janny. Gefeliciteerd!
Ik heb het echt eerlijk gedaan, maar het is wel grappig dat de vorige give away werd gewonnen door degene die als eerste een reactie op mijn blog gaf en deze door mijn allereerste volger.

Ik heb de smaak van de give away's te pakken dus er komt er vast binnenkort nog een. B.v. bij de 50e volger, de 350e reactie of misschien bij de 100e bezoeker op mijn nieuwe teller. Hou mijn blog in de gaten dus.
Bij deze wil ik alle lezers van mijn blog ook bedanken voor  het lezen en vooral het reageren op mijn stukjes. Ik ben altijd heel blij als mensen de moeite nemen om een reactie te plaatsen. Als je de hele week in je eentje in je atelier zit te werken zoals ik is het heel leuk om af en toe je werk te onderbreken en op internet te gaan kijken of iemand heeft gereageerd. (Als je een baan hebt heb je koffiepauze e.d. waarin je met collega's praat) Zo heb je toch een beetje contact met de buitenwereld.

6 opmerkingen:

ina zei

Ja Joke, Dat ben ik helemaal met je eens; het is erg leuk wanneer mensen ook reageren. O.a. daarvoor blog je ook ( ik tenminste wel ) en ik vind het creatieve schrijfproces ook leuk hoor.

Janny de Roo zei

Zou het jaar 2012 mijn geluksjaar worden.....? Joke, wat leuk....super!
Had vanavond ook gehoopt op de Postcodeloterij.....maar die ging mijn deur voorbij.....
groetjes, Janny

meta zei

Wat leuk, dat je werkjes weggeeft! Mijn computer staat in mijn werkhoekje, dus zodra er een email binnenkomt kan ik er meteen naar kijken. Het is inderdaad leuk als mensen reageren, maar ik kan me ook voorstellen dat ze dat niet altijd doen, dat zou zo veel tijd kosten, er zijn zoveel leuke blogs om te lezen.

Sonja Thalen zei

Wat jammer nou......

Christina Fokkema zei

Je hebt gelijk hoor, bloggen is ontzettend leuk en die reacties daar word je vaak vrolijk van.

Janny van harte gefeliciteerd. Kun jij ook genieten van Joke haar werk.

Dea zei

Ja ik vind reacties ook altijd erg leuk! Van mijn periode als thuis werkende freelancer weet ik nog dat je dan best weleens zou willen dat je collega's had.