maandag 9 januari 2012

BLOEM VOOR VELDHOVEN


Dit soort gepunchte bloemen komen ook op mijn quilt voor Veldhoven.
Het hart is gemaakt van breigaren dat ik spiraalsgewijs aan elkaar heb gepunched en daarna geborduurd. De bloemblaadjes bestaan uit 2 lagen organza die op elkaar zijn gepunched en in vorm geknipt.
Ik heb de lap nu beneden op de eetkamertafel liggen zodat ik ook tijdens  mijn aanwezigheid in de woonkamer telkens een paar draden kan borduren, want het is wel een hele klus zo'n lap (bijna) vol borduren. In mijn werkkamer werk ik ondertussen ook aan het derde (eigenlijk het 1e, zie deze post) flagbook. Dat wil ik graag voor donderdag af hebben, dan kan het nog mee naar de expositie van Het Kunstcafe in Warmond.

6 opmerkingen:

Aart zei

Dit gaat mooi worden, ik ben benieuwd naar het resultaat. Veel succes met het borduurwerk!
http://quiltaart.blogspot.com

Atelier de Vier Jaargetijden zei

Volgens mij gaat het heel erg mooi worden.
Groet Thea

Hannie zei

Spannend hoor! Dit ga ik zeker bekijken in Veldhoven!

vrouw Hommel zei

Snap dat het een heel werk is maar het resultaat is er dan ook naar, en het is toch ook heel leuk om te doen.!
groetjes

Nienke zei

Wat een afwisseling, leuk! Ben ook heel benieuwd naar het eindresultaat!

Christina Fokkema zei

oh is vind die kleuren zo moooooooooooooi.