maandag 12 december 2011

GIVE AWAY



Een poosje geleden bij de vorige give away had ik het al gezegd, ik ga ook nog een give away organiseren onder degenen die op hun blog een link naar mijn blog hebben staan.
Je moet wat doen om aan 500 volgers te komen.
Inmiddels heb ik al blogs gezien met meer dan 1000 volgers!!!

Een bezoekersteller plaatsen is me nog steeds niet gelukt, maar nu de pageviewteller in de buurt van de 10.000 komt lijkt het me een goed moment.
Bovenstaande collage is te winnen. Hij is ongeveer 15 x 20 cm. (ik kan het niet nameten want hij hangt op dit moment op een expositie)
De basis is gaas met daarover een laag handgeschept papier.

Wil je een kans maken om deze collage te winnen? Zet dan een link op jouw blog in je lijst met favoriete blogs naar mijn blog. En degenen die die link al hebben kunnen uiteraard ook meedoen.
In beide gevallen even een mailtje sturen naar :jokehardenbol@waterleliedesign.nl of een reactie onder deze post plaatsen.
Eind december ruim ik de huidige expositie weer uit en is het werk dus weer thuis en op 1 januari zal ik lootjes trekken voor de winnaar.

A while ago at the last give away I had already said, I'm also going to organise another give away among those who have on their blog a link to my blog.
Above collage is to win. He is approximately 15 x 20 cm. The base of it is mesh with handmade paper.
Do you want to create a chance  to win this collage? Then put a link on your blog in your list of favorite blogs to my blog. And those who have already link can of course also participate.
In both cases, just send an email to: jokehardenbol@waterleliedesign.nl or leave a comment under this post. On the first of January, I will draw lots for the winner.

7 opmerkingen:

Janny de Roo zei

oei oei als dat geen omkoperij is, dan weet ik het niet meer. Ik heb het even nagekeken Joke....ik hoor bij één van de eerste volgers van jouw Blog, dus......mag meedoen !! Succes en....... op naar de 500 volgers !!

Joke zei

Sterker nog Janny, jij bent mijn allereerste volger!

Christina Fokkema zei

dat is een nobel streven voor het nieuwe jaar. Gelukkig heb ik de eerste give away gewonnen EN je staat bij mijn lijst met favoriete links, dus hoef ik deze keer niet mee te doen. Kan me heel goed voorstellend dat er velen onder ons zijn die een werkje van jou in hun bezit willen hebben.

Liesbeth Wessels zei

Ondertussen staat je teller op 10018. Ik ben een volger en je staat op mijn blog onderaan het lijstje met favoriete blogs. Je staat onderaan omdat jouw blog naam met de W begint.
groeten van liesbeth

Beth zei

I never thought of linking the blogs I follow but I just added about 5 (4 are dutch) to my blog. Yours is one of them. I seem to gravitate towards the dutch fiber artist!

maya zei

Met deze verloting doe ik wel heel erg graag mee ;-) Je staat al een tijdje in mijn lijstje met gevolgde blogs...

Yvonne zei

Volger ben ik al een tijdje, net als dat jouw blog op mijn blog staat.
Erg leuke en mooie give away! Mooie kleuren, prachtige waterlelie, mooi design!
Groetjes van Yvon (www.stempelyvon.blogspot.com)