dinsdag 11 oktober 2011

KRAAL

Ik wilde echt even iets anders doen dan kleding maken. Iets kleins mag toch wel even?
Een kraal is het geworden.
Computers blijven voor mij toch een onbegrijpelijk iets. Deze foto staat in mijn iPhoto met de kraal naar beneden gedraaid, maar als ik hem dan naar mijn bureaublad sleep om te verkleinen gaat ie weer in zijn originele (dwarse) stand! Maar jullie zien neem ik aan wel dat ik er met een spang een halsketting van gemaakt heb.
Nu ga ik maar weer snel aan het naaien. Deze week nog heb ik me voorgenomen en dan heeft Floor een week vakantie, maar na de vakantie ga ik lekker weer aan het werk.
Vandaag ga ik een jas maken (lekker dikke stof, dat ruimt op). Dit is de originele stof:
Maar ik over weeg er dit mee te doen:

Ik zet hem eerst wel in elkaar en dan zie ik wel.

1 opmerking:

Christina Fokkema zei

oh wat ben ik benieuwd hoe die jas wordt. Schitterende kleuren in ieder geval. Dat pimpen hoeft voor niet zo.

Waar heb je die prachtige kraal van gemaakt. Van stof of van tyvek of zo? Hij straalt erover.