maandag 6 juni 2011

Sea of Art

Afgelopen 4 dagen heb ik in het theater op een recreatiepark in Renesse gestaan. Wat een drama!
4 dagen van 10.00 tot 17.00 aanwezig moeten zijn en dan 4 kaarten en een klein schilderijtje van € 25,00 verkopen. Er waren elke dag ongeveer 25 bezoekers. Dit is het tweede, maar ook tevens laatste jaar dat ik hieraan meedoe. Vorig jaar dacht ik nog : ach, het is de 1e keer, het moet nog op gang komen.
Maar we hebben nu denk ik nog minder bezoekers gehad dan vorig jaar.
Gelukkig stonden we met een heel gezellig groepje en hebben we het wel naar ons zin gehad.

2 opmerkingen:

Hannie zei

Wat een pech,en dat voor al die moeite! Dus geen volgend jaar zal het beter zijn?

jokeh zei

Nee, ik denk het niet. Dat heeft er ook mee te maken dat de organisatie gewoon niet goed is. De paar mensen die ons gevonden hebben klaagden over slechte vindbaarheid van de locaties. Zelf hadden we al extra borden gemaakt op het recreatiepark, maar als mensen het park niet kunnen vinden houdt het op.Bovendien valt het telkens vlak voor de Kunstschouw en dat is zo'n groot evenement daar kun je niet mee concurreren.En zelfs voor kunstliefhebbers is 2 x binnen 14 dagen een kunstroute iets te veel denk ik.