maandag 14 februari 2011

Aankopen Vijfhuizen

Zaterdag ben ik naar Vijfhuizen geweest. Het was natuurlijk een quilters activiteit, dus ik had het kunnen weten, maar aiaiai hoeveel kramen met quiltlapjes kun je handelen op 1 dag? Er moeten toch wel erg veel mensen quilten om het bestaan van zoveel quiltstofwinkels te rechtvaardigen.
Gelukkig zijn binnenkort de textielplusdagen in Deventer waar ook heel veel andere materialen aan bod komen. Ik geloof dat ik op vrijdag ben ingedeeld voor de textielpluskraam., dus dat wordt geen weekendje Deventer, jammer.
Onderstaande foto toont de meeste van mijn aankopen. Het papier en de enveloppen om kaarten te maken vond ik niet echt fotogeniek. Ook nog even langs de kramen van het creaweekend gelopen en daar heb ik leuke stempels gescoord. Soms liggen er best leuke dingen tussen de "meuk" zoals het op een andere blog werd genoemd ;-) Als ik nu zo naar de foto kijk, heb ik daar meer gekocht dan bij het quiltgedeelte.

De 4 stempels middenboven heb ik bij 3 verschillende kramen gescoord, in prijs variërend van € 1,50 tot € 2,50!!!!!
Heel blij ben ik met de letterstempels, al gebruikt kennelijk gezien de verfresten, maar voor € 5,00 mag je daar niet over klagen.
Het pakketje rechtsonder is een malletje voor het maken van bloemblaadjes (zie voorbeeldbloem) altijd leuk om van zelfgestempelde stofjes te maken.

1 opmerking:

Aart zei

Leuke aankopen! In speelgoedwinkels kan je ook vaak leuke letterstempels scoren. Ik heb ze vorig jaar een keer gekocht en kan met mijn zoon er mee stempelen met verf op papier, na het schoonmaken gebruik ik ze ook voor mezelf. Van één soort hebben zowel mijn zoon als ik de stempels!
http://quiltaart.blogspot.com