maandag 31 januari 2011

De quilt is af

Mijn eerste quilt(je) is af. (nou ja, bijna, ik moet er nog een tunnel aanmaken)  Gemaakt van sneeuwgeverfde lapjes. Natuurlijk weer iets los moeten maken omdat het hartstikke scheef zat en dat is heel lastig als je het met vrij naaien vast hebt gezet, want dan zijn het vaak erg kleine steekjes.
Ik ga maar eens informeren wat ik voor mijn naaimachine terugkrijg als ik hem inruil, want het blijft een drama met dat ding. Ik heb hem nu 1,5 jaar en ik lig er nog steeds mee overhoop. Het lussen is maar niet op te lossen. Zo naait hij nog gewoon en ineens begint ie aan de achterkant grote lussen te maken. En er is geen oorzaak te vinden. Inmiddels heb ik het idee dat de meeste mensen voor creatief naaiwerk een Bernina hebben en geen Pfaff. Dus ik ga maar eens kijken of ik veel moet bijbetalen als ik hem inruil.



Geen opmerkingen: