zondag 17 januari 2010

LOPENDE EXPOSITIE

23 juli 2009

Afgelopen maandag heb ik de expositie in de bibliotheek ingericht. Om 9.00 uur begonnen en voordat alles stond en hing en van naam/prijskaartjes was voorzien was het 5 uur!!!
Maar het ziet er wel geweldig uit. De bibliotheek is ineens heel erg kleurrijk.

De volgende dag ben ik op vakantie gegaan en heb er dus verder niets meer over gehoord, maar toen ik gisteren terugkwam waren en al verschillende aanmeldingen voor workshops, 1 mevrouw die een optie wilde op een schilderij en enthousiaste redacties.
Maar ook een dochter die vertelde dat er bij 2 halssieraden een verkeerd prijskaartje stond, dus morgen gelijk maar even langs om dat te controleren en eventueel te herstellen.

De bieb heeft mooie posters en flyers gemaakt die ik morgen ook op kan halen.
2 Weekbladen hebben een stukje met onderstaande foto geplaatst!
Dus al met al ben ik tot dusver heel tevreden over deze expositie.

Komend weekend is voor mij het 1e Place d' Ary weekend. Ze geven mooi weer op dus hopelijk wordt het weer net zo'n feest als vorig jaar.
Dit jaar ben ik van plan diverse soorten sieraden te gaan maken te beginnen met kralen van maisvlokken met papier-maché. In onderstaande ketting zijn ze gecombineerd met rode stenen kralen.

Geen opmerkingen: